söndag 12 oktober 2014

QUIP lite historia från Göteborg.

Uppdaterad hemsida yippie! Min goá webbdesigner och tillika svärdotter har hjälpt mig och det känns så bra! Jag har ju inte varit ute på hemsidan på flera år och lite har jag väl sytt och gjort sedan senast. För att det inte ska bli för långrandigt och ett evig uppradande så får jag väl ta lite i taget. I fyra år har jag varit med om QUIP eller som man säger på svenska kvilta tillsammansdagen som vi firar lördagen innan midsommar. Första gången som var 2011 satt vi i Botaniska trädgården i Göteborg, andra gången 2012 var vi i Trägårdsföreningen utanför Palmhuset och det var vernissage för Lapphexornas utställning I rosens namn. tredje året 2013 var Lapphexorna på resa till Sptätthönsens utställning i Allbo och den senaste som var i år satt vi åter i Trägårdsföreningen utanför Palmhuset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar